verkoop en klantgerichtheid

Home » Training, Coaching en Advies » Verkoop en Klantgerichtheid

de focus op sales  en klanten

Over de kennis en vaardigheden beschikken om producten, diensten en oplossingen onder de aandacht van (potentiële) klanten te brengen. Het doel is de belangen van partijen te dienen en een lange termijn relatie op te bouwen. Continuïteit in omzet en winstgevendheid. Wat zijn de laatste ontwikkelingen en inzichten voor duurzame groei op het gebied van:

  • Verkoopstrategie ontwikkeling. De belangrijkste modellen en denkers
  • Waarde en onderscheidend vermogen creëren
  • Propositie ontwikkeling 
  • Bedieningsmodel ontwikkeling
  • Retentie, new business en account management processen
  • Mentale verkoopvaardigheden / mentale weerbaarheid
  • Consultative selling / adviserende vaardigheden / solution selling
  • Transactionele verkoop
  • Insigt selling technieken
  • Performance management. KPI, prestatie en promise factoren
  • Account Management
  • Basis verkoop vaardigheden binnendienst
  • Basis verkoopvaardigheden buitendienst
  • Klachtafhandeling
  • Gespreksvaardigheden
  • Presentatie technieken
  • Omgaan met lastige klanten
  • De basis van klantgerichtheid
  • Selectie gesprekken voeren met verkopers

verder praten over verkoop en klantgerichtheid?

Neem gerust contact op om verder te praten.

  • contact formulier
  • Laat u bellen
  • bel ons

Als u deze website mobiel bezoekt, dan kunt u op onderstaande knop klikken om ons direct telefonisch te spreken.